اجرای طرح ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه درمانی در تهران

به گزارش ایسنا، مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای موفقیت آمیز ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه در کارگزاری‌های شماره ١٠۵ شعبه ٧ تهران و شماره ٣٣ شعبه شمیران با میانگین ٧٠ ثبت درخواست غیرحضوری روزانه و دریافت بازخورد مثبت از متقاضیان، طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته، تعمیم و بهرهبرداری از این سرویس در هشت کارگزاری شرق و غرب تهران از تاریخ دوازدهم خرداد سال جاری آغاز شد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: ثبت درخواست و تعیین نحوه تحویل دفترچه در کارگزاری‌های شماره  ١٠۵،٣٣،۴٨،١٨٢،٧١،۵١،٢٣،٣٢،٣٨ فعال و قابل اجرا است.

وی با اشاره به امکانات موجود در سامانه گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان سازمان و همچنین کاهش مراجعات آنها به مراکز کارگزاری‌ها/شعب جهت دریافت خدمات دفترچه بیمه، سامانه ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه شامل فرآیندهای صدور اولیه، تجدید و تمدید دفترچه بیمه، تحویل غیرحضوری آن در محل مورد نظر و همچنین پرداخت آنلاین، عملیاتی شده است.

مهندس معیری افزود: امکان ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه در حال حاضر در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  جهت ورود و ثبت درخواست در دسترس مخاطبین قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : مشاهده این مطلب در سایت مرجع

این نوشته در اخبار اجتماعی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.